Over mij
Wie ben ik
Mijn naam is Cindy Vermue (1978). Met ruim 20 jaar werkervaring als sociaal werker en schuldhulpverlener heb ik al veel gehoord en meegemaakt. Vaak vinden mensen dit geruststellend om te merken; niets menselijks is mij vreemd. Ik ben rustig van aard en mijn stijl kenmerkt zich door een pragmatische en respectvolle aanpak. Ik kom na wat ik beloof en integriteit staat bij mij voorop.
Professional organizer van spullen
Het organiseren en opbergen van spullen gaat mij gemakkelijk af. Het is voor mij geen 'kunstje' maar gewoon een manier van zijn. Dit betekent niet dat mijn werkplek er altijd ´clean´ uitziet. Of dat ik zelf altijd een keurig opgeruimd en geordend huis heb. Met twee opgroeiende kinderen en een man met een hoge rommeltolerantie is mijn huis echt niet altijd een toonzaal. Maar ik heb de boel wél zo georganiseerd dat het voor ons werkt. En dat is wat ik anderen ook gun. Ik geef praktische handvatten waarmee je direct aan de slag kunt.
Professional organizer van tijd
Een aantal jaar geleden ben ik mijn zoektocht begonnen naar hoe ik vanuit rust en aandacht met mijn tijd om kan gaan. Ik was hoogzwanger van onze tweede dochter toen ik een recensie las over het boek "Ik heb de Tijd" van Paul Loomans. De titel triggerde mij want ik ervoer meestal een te kort aan tijd. Met mijn bolle buik liggend op de bank las ik het boek in één ruk uit. Alles viel op zijn plek. De methode Tijdsurfen die Paul in zijn boek uitlegt is helder en biedt concrete aanwijzingen om vanuit rust en aandacht om te gaan met je tijd. Ik werd er dusdanig enthousiast van dat ik inmiddels door Paul ben opgeleid tot gelicentieerd trainer Tijdsurfen zodat ik ook aan anderen kan overbrengen hoe prettig het is om een Tijdsurfer te zijn.
Professional organizer van financiën/administratie
In de afgelopen jaren heb ik in mijn werk als schuldhulpverlener honderden mensen begeleid met (dreigende) financiële problemen. Er zijn mij vele levensverhalen toevertrouwd waarin mensen uitleggen hoe ze in de schulden zijn geraakt of dreigen te raken. Of waarom het niet lukt om de thuisadministratie op orde te houden of uit te komen met het maandelijks besteedbaar inkomen. Ieder verhaal is uniek maar wat ze gemeenschappelijk hebben, is het knagende gevoel van zorgen en onrust. Vaak is de opluchting groot als we stap voor stap aan de slag gaan om zo weer grip te krijgen op geld.
Kortom: Het brengen van rust en overzicht in zowel spullen, tijd als financiën met als resultaat een 'rustige bovenkamer'. Dat is wat ik iedereen gun.
Kennismaken? Bel voor een kop koffie: 06-24709993. Of neem bij vragen vrijblijvend contact op via het contactformulier.